MUSIC GUIDE - בית ספר למוסיקה בפתח תקווה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, או חייגו :

מי אנחנו ?

MUSIC GUIDE הוא בית ספר למוסיקה בפתח תקווה, ששם דגש על מימוש פוטנציאל התלמידים, תוך כדי התייחסות פרטנית לצרכים הייחודיים של כל מי שמגיע ללמוד. בית הספר נמצא ברחוב משה דיין 14 פינת שמשון, קומה ראשונה בניין דקלי אולמפיה פ"ת.  אנו מאמינים שהשלב הראשון בתהליך למידה נכון, זו היכולת לעורר בתלמיד את הרצון ללמוד, תוך כדי יצירת חוויה מהנה ומסקרנת. התלמידים יקבלו כלים מקצועיים שיאפשרו להם להתמיד בתהליך, כך הם יוכלו לגלות בעצמם יכולות ואנרגיות שיביאו למיצוי מקסימאלי של כל היכולות שטמונות בהם.

בית הספר מעניק שיעורי נגינה ומגוון סדנאות מוסיקה לילדים מגיל 5 ומעלה. גם ההורים שותפים מלאים בקביעת היעדים שנרצה להשיג, בין אם הדגש הוא על העצמת הביטחון העצמי ובין אם ברכישת ידע ומיומנות מוסיקאלית מקצועית. מוסיקה זה כלי שבאמצעותו ניתן להשיג המון דברים, נשמח ללוות אתכם בתהליך קסום של בנייה ומימוש עצמי, בדרך ייחודית שרק מוסיקה יודעת לספק לנפש.

לימוד פסנתר

מחפשים מורה לפסנתר בפתח תקווה ואזור המרכז ? MUSIC GUIDE יתאים עבורכם שיעורי פסנתר לילדים עם מורה מקצועי שילווה אתכם בתהליך אישי של לימודי פסנתר לפי הקצב שלכם! לבירור פרטים נוספים ובדיקת מחיר לימוד פסנתר, לחצו כאן – לימוד פסנתר

לימוד גיטרה

לפניכם מגוון שיעורי גיטרה לילדים או למבוגרים, במתחם מוזיקלי ייחודי ששם דגש על נגינה מעשית בחדר אקוסטי עם ציוד מתקדם. כדי למצוא מורה לגיטרה בפתח תקווה והסביבה, קבלת מידע אודות שיעורי גיטרה למתחילים או מתקדמים, לחצו כאן – לימוד גיטרה

לימוד תופים

MUSIC GUIDE מציע שיעורי תופים לילדים, לנוער או למבוגרים, בשיטת לימוד מעשית ומיוחדת, שכוללת השתתפות בקבוצות לימוד ויישום הטכניקות הנלמדות בחדר תיפוף מקצועי! למידע אודות לימוד תופים בפתח תקווה והסביבה, לחצו כאן – שיעורי תופים

מה אנחנו עושים ?

בית הספר לאומנויות הנגינה MUSIC GUIDE, הוא בית ספר למוסיקה בפתח תקווה שמספק שיעורי פסנתר, גיטרה, תופים, כלי נשיפה, שיעורי פיתוח קול, סדנאות לכתיבת שירים והלחנה, לימודי סאונד, הפקה באולפן, עיבוד מוזיקלי לשירים, ועוד מגוון מסלולים של לימודי מוסיקה בפתח תקווה עבור מגוון צרכים וסוגי קהלים שונים. בין מסלולי הלימוד תוכלו למצוא שיעורי פסנתר לילדים, שיעורי גיטרה למתחילים, לימוד אקורדים או תיאוריה של המוסיקה, קריאת תווים, לימוד סולמות, שיעורי תופים באופן מעשי ועוד מגוון רחב של לימודי מוסיקה או לימוד כלי נגינה לילדים, לנוער או למבוגרים. בית הספר מספק שיעורים פרטיים אחד על אחד, או לימוד קבוצתי לפי סיווג של רמות ידע שונות.

החדרים

חדרי הלימוד מאובזרים ומצוידים בכלי נגינה חדישים ואיכותיים ביותר כמו גם מחשב בכל חדר ומערכות שמע מהמשוכללות. החדרים אקוסטיים ומעוררי השראת לימוד. קיים חדר גדול להרכבים ובו סט תופים מגברי גיטרה מקצועיים מערכת PA תא שירה ואולפן הקלטות מקצועי.

שיטת הלימוד

הלימודים הם פרטניים וקבוצתיים, אנו מעודדים את התלמידים להתנסות בשירים או קטעי מוזיקה שהם אוהבים, עם זאת לימוד תווים, אקורדים והרמוניה וכל היסודות המוזיקליים בכל הכלים הוא ערך עליון ואינו מוחלף רק בלימוד שירים.

קצת על צוות המורים שלנו...

צוות המורים של MUSIC GUIDE נבחר בקפידה רבה. כל מורה לנגינה שמלמד אצלנו עבר הכשרה באחת האוניברסיטאות או מכללות המוסיקה הנחשבות ביותר בארץ. מאחר ואנחנו יודעים שהתוצאה הטובה ביותר של לימודי מוסיקה מתקבלת על ידי דוגמה אישית, MUSIC GUIDE לא מסתפק רק בתעודה ממוסד אקדמי ללימודי מוסיקה עבור צוות המורים, כל מורה למוסיקה בבית הספר הוא גם איש שטח שיודע לשלב ניסיון ממשי בהגשמת החזון המוזיקלי והוצאתו מן הכוח אל הפועל.

מה התחדש אצלנו?

התחדשנו בסטודיו חדש וגדול
עם 5 חדרים אקוסטיים הרשמה בעיצומה מסלול למידה אישי לכל תלמיד שיעורי ‘און ליין’ גם כתגבור לשיעורים פרטניים !

לימוד מעשי מעצים

לימוד נגינה על פסנתר, גיטרה, תופים, או כל כלי נגינה אחר, יכול להיות מרגש וחווייתי כאשר המורה רואה את עצמו כשליח שבא להעביר ערך מקודש וחשוב, ערך שיש בכוחו להעצים ולפתח הרבה יותר מידע מוזיקלי תיאורטי יבש, זו גם הסיבה שמתחם בית הספר עוצב ונבנה בצורה כזו ששמה את הדגש על חוויה מעשית. אנחנו לא רק בית ספר למוסיקה בפתח תקווה, אנחנו מאפשרים לימודי מוסיקה בפתח תקווה באופן חברתי, כזה שמאפשר יצירת קשרים ושיתופי פעולה, השתתפות בתחרויות, מופעים ומגוון פעילויות אליהם התלמידים נחשפים במהלך הלימודים ובהדרכה וליווי צמוד של צוות המורים והנהלת המתחם.